ח"כ דני דנון: "הדר גולדין נחטף בהפוגה הומניטרית"

הפוך על הפוך No Comments on ח"כ דני דנון: "הדר גולדין נחטף בהפוגה הומניטרית"

שגריר ישראל באו"ם לשעבר, ח"כ דני דנון לגדסי ופרידמן ב'הפוך על הפוך': "לא מכיר משבר הומניטרי ברצועה. כשהאמריקנים נלחמו באל קאעידה לא היו הפוגות, זה עוד חיילים הרוגים. המחבלים לא יוצאים למצוא לחם ולחזור הביתה, אלא לצלם מיקומי חיילים ולשפר עמדות לחימה. הדר גולדין נחטף במהלך הפוגה"

דני דנון צילום: פלאש 90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ דני דנון, בראיון לאיתי גדסי ב'הפוך על הפוך': "צריכים להודות לידידנו על התמיכה, אבל גם להודיע שאנחנו נלחמים באויב אכזר. כל הפוגה היא מתנה לאויב. נכנס מזון לרצועה במאה משאיות מדי יום, אני לא מכיר משבר הומניטרי ברצועה. הפוגה זה עוד חיילים הרוגים הם לא יוצאים למצוא לחם ולחזור הביתה, אלא לצלם מיקומי חיילים ולשפר עמדות לחימה. הדר גולדין נחטף במהלך הפוגה. כשהאמריקנים נלחמו באל קאעידה לא היו הפוגות"

"גאים בלוחמים שלנו, אבל צריך קצת צניעות. אנחנו בתחילת המלחמה והקרב הגדול עוד לפנינו, האויב האכזר ברובו מתחבא או נע דרומה. אסור לעצור באמצע" אמר ח"כ דנון לגדסי בתוכנית 'הפוך על הפוך'.

דנון שכיהן גשגריר ישראל באו"ם סיפר: "אני לוקח משלחות רבות ביישובי העוטף, אם הייתי יכול עוד לקחת את הפרלמנטים לגיא ההריגה הייתי לוקח. צריכים לזעזע את העולם ולהראות את האיום שבסוף יאיים גם עליהם. זה קרב ארוך שהצד השני מפיץ הו שקרים"

"גם ביהודה ושומרון ראינו אירועים מזעזעים כמו משפחת פוגל והלינץ' ברמאללה. אנחנו פועלים שם וצריכים לגלות 0 סבלנות, נגמר הזמן שהלכנו על ביצים, אנחנו במלחמה ונלחמים" אמר דנון.

האזינו



0 תגובות